19 Kasım 2009 Perşembe

Neden "Etrim Güncesi"?

Karanlık köyünden Mehmet Vuran Abi birgün Bodrum Bağları adlı çok güzel bir site kurdu. Sonrasında da Garova Günlüğü bloğunu. Önce site, sonra blok sıklıkla izlemeye başladığım sitelerden oldu. Bu yöreye, bu yörenin unutulup giden değerlerine dair, işin içinde olan birisinden (ki bence ayağı yere basan bir entellektüeldir Mehmet Abi), samimi, sıcak bir akış başladı tüm Dünyaya. Birgün ben de Etrim için bir blok başlatmaya karar vermiştim ki bu ismin İstanbul'dan Etrim'e yerleşecek olan Zeynep&Cevat çifti tarafından Etrim Günlüğü adıyla alındığını gördüm. Ben de Etrim Güncesi adıyla bu bloğu başlatayım dedim. İşin özü budur.

Bu blok gerçek bir günce olamayacak elbette. Bunu baştan söylemeli. Ama Etrim'e ve çevresine dair herşeye yer vermek istiyorum. Umarım başarabilirim.

2 yorum:

  1. Hüseyin, gerek benim gerekse web sitelerim için yazdıklarına çok teşekkür ederim. Mahcup ettin beni...
    Blogun hayırlı olsun, yolu açık, ömrü uzun, yazıları bol olsun...
    Selamlar

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür edrim Mehmet Abi. Bunlar sayende oluyor/olacak...

    YanıtlaSil